Clientportaal-investeerders dashboard

Je investeringsgegevens op één plek. Wel zo handig.

Je nieuwe dashboard

Je investeringsgegevens zijn vanaf nu in te zien op een nieuwe plek: jouw dashboard in je 'Mijn DuurzaamInvesteren' account op onze website.

Voorheen waren je investeringsgegevens via je clientportaal in te zien op een externe website (portaal.duurzaaminvesteren.nl). Vanaf nu is alles op één centrale plek, en met nog maar één inlog, beschikbaar op DuurzaamInvesteren.nl. Wel zo makkelijk.

Heb je nog niet eerder ingelogd in 'Mijn DuurzaamInvesteren'? Op deze pagina leggen we stap voor stap uit hoe je toegang krijgt tot je gegevens.

Let op: We delen nooit inloggegevens en vragen daar ook niet naar. Wil je niet op links klikken? Ga dan zelf naar onze website, en volg de stappen genoemd op deze pagina. Als je wel op links klikt, controleer dan altijd of de url begint met https://duurzaaminvesteren.nl. Zo weet je zeker dat je in onze beveiligde omgeving terecht komt.

- Hoofdstuk 1: Heb je nog geen inlog op 'Mijn DuurzaamInvesteren', volg dan de instructies bij hoofdstuk 1.

- Hoofdstuk 2: Heb je wel al een account op 'Mijn DuurzaamInvesteren'? Klik dan hier of scroll naar beneden op deze pagina.

- Hoofdstuk 3: Lees hier meer over je jaaropgave en (eventuele) onboarding. Klik hier, of scroll naar beneden.

__________________________________________________________________________________________________________________

1. Nog niet eerder ingelogd op 'Mijn DuurzaamInvesteren'

Volg onderstaande stappen als je nog niet eerder bent ingelogd op www.duurzaaminvesteren.nl. Om veiligheidsredenen kunnen we niet je volledige inloggegevens van het clientportaal meeverhuizen.
Wel je e-mailadres. Je wachtwoord dien je zelf opnieuw aan te maken.

  • Klik op "Mijn DuurzaamInvesteren" rechts bovenin op onze website, of volg deze link: https://www.duurzaaminvesteren.nl/login.

  • Je komt nu op een inlogscherm. Klik onderaan op "wachtwoord opnieuw instellen", of klik hier: https://www.duurzaaminvesteren.nl/forgot-password.

  • Vul het e-mailadres in waarmee je bij ons bekend bent. Dat is het e-mailadres waarmee je investeert en waarop je de mail over het dashboard/clientportaal hebt ontvangen. Klik op "Verstuur link".

  • Er is nu een mail aan je verstuurd met instructies om je wachtwoord in te stellen. Controleer je inbox (of eventueel je spamfolder) en volg de instructies in de mail.

  • Je wachtwoord is ingesteld en je hebt weer toegang tot je dashboard!

5 stappen

De stappen uitgelegd

Je kunt ook de stappen in de onderstaande screenshots volgen.

Stap 1

Klik op "Mijn DuurzaamInvesteren" rechts bovenin op onze website.

Stap 2

Je komt nu op een inlogscherm. Klik onderaan op "wachtwoord opnieuw instellen".

Stap 3

Vul het e-mailadres in waarmee je bij ons bekend bent. Klik op "Verstuur instructies".

Stap 4

Er is een mail aan je verstuurd met instructies om je wachtwoord in te stellen. Controleer je inbox en volg de instructies in de mail.

Stap 5

Je wachtwoord is ingesteld en je hebt weer toegang tot je dashboard!

____________________________________________________________________________________________________________
2. Ik heb al een inlog op 'Mijn DuurzaamInvesteren'
  • Klik op "Mijn DuurzaamInvesteren" rechts bovenin op onze website, of volg deze link: https://www.duurzaaminvesteren.nl/login.

  • Je komt nu op een inlogscherm. Log in met je gegevens.

  • Klik rechtsboven in op de website op je naam, en vervolgens "dashboard".

  • Hier vind je al je investeringsgegevens. Investeer je met meer accounts (bijvoorbeeld als je ook zakelijk investeert)? Schakel dan tussen je accounts onder het kopje "Investeerder".

________________________________________________________________________________________________________
3. Tot slot

Onboarding & opnieuw identificeren
Het kan zijn dat je de onboarding volgens de nieuwe Europese vereisten, nog niet hebt doorlopen. Wil je weer bij ons investeren? Voltooi dan de stappen die bovenin je dashboard staan. Wil je niet meer investeren? Dan kun je deze stappen negeren. Je investeringsgegevens blijven in te zien.

Jaaropgaves
Je jaaropgaves zijn binnenkort ook te vinden in je 'Mijn DuurzaamInvesteren' account, onder het kopje “documenten” in jouw profiel. Wanneer het zover is ontvang je van ons bericht.

Clientportaal
Wil je nog gegevens inzien of downloaden vanuit het clientportaal? Doe dat dan voor 05 maart, daarna is de pagina niet meer bereikbaar. Geen zorgen, er gaan geen gegevens verloren. Alles is overgezet naar je nieuwe dashboard.

Contact opnemen

Heb je vragen over je dashboard of mis je gegevens?

Mis je onverhoopt toch nog gegevens in je nieuwe dashboard? Of is er iets onduidelijk? Laat het ons dan weten via onderstaand formulier. Dan helpen we je verder.

Voeg eventueel screenshots toe. Dan kunnen we je beter helpen. Dit is niet verplicht.

Renske Compagner

Medewerker Backoffice